سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خاطرات ما
صفحه اصلی وبلاگ
پارسی بلاگ
شناسنامه من
ایمیل من
 RSS 
اوقات شرعی
یکشنبه 88 شهریور 29 ساعت 12:44 عصرانگلیسی یا یه چیزی تو این مایه ها

سلام. چه خبرا؟ اوضاع احوالتون خوبه؟smilie
گفتم چی کار کنم تا یکم وبم اموزشی بشه یه دفه به فکرم رسید که یه کم هر دفعه واستوناین مطلبو بزارم.smilie
از همه ی حرفای الفبا واستون می نویسم.به نظر من خیلی چیز باحالیه که ادم اصطلاحات زبان خودشو به زبان بین المللی دنیا یعنی انگلیسی بدونه! اگه دوست دارین نظر خودتونم برام بنویسین.امید وارم که شماها هم خوشتون بیاد:smilie

بی گدار به اب نزن!                    !  TAKE HEED  
خود را به اب و اتیش زدن.          .  TRY ONES DAMNEDEST 
ابه دماغت داره میاد.                  .  YOUR NOSE IS RUNNING 
اخه بی اخه!                              !  DO NOT TAKE NO FAR AN ANSWER       
اخ!                                    !  OUCH

اخه چرا...؟                                  ? ...  JUST WHY
ادم چه چیز هایی می شنود!       !   YOU LIVE AND LEARN 
ادم بد دهنی هست.       
             . HE IS A DIRTY MOUTH
برای خودش ادمیه!                    !HE IS NOT JSST BODY 
ارام بگیر.                                    . BE A DEEP ONE
ارام!                                           ! STAY LOOSE
ارام باش!                                    !  DO STOP FIDDING                                    
اره ارواح بابات!                            !  MY EYE
اره چه جورم!                              !  I WILL SAY          
اره جانم.                                    . YES DUCKS
استین ها را بالا زدن.                .  ROLL UP ONES SLEEV


متن فوق توسط: بهترین دوست نوشته شده است| نظرات دیگران ( نظر)

درباره خودم
خاطرات ما
بهترین دوست
سلام به وبلاگ ما خوش آمدید امیدواریم که لذت ببرید.
آرشیو یادداشت ها
مرداد 1388
شهریور 1388
لوگوی من
خاطرات ما
اشتراک در خبرنامه